Gymmet, check!

Hör och häpna, Cissi har GYMMAT! Och det frivilligt, haha! Hade bokat tid för vägledning i gymmet och killen som hjälpte mig satte upp ett program åt mig och visade hur man skulle göra (jag som aaaaaaldrig är i gymmet fattar ju knappt hur man använder maskinerna). Målet är att köra två gånger i veckan, och om allt går som det ska ska vi utvärdera och sätta upp nytt program i mitten av februari. Nu har jag till och med något att sträva efter! Beach 2011, jag är på väg!

Övriga dagen har egentligen mest bestått av tentaplugg och att äta mat...satt återigen på Campus med Madde och hennes projektgrupp och pluggade. Tänk att man pluggar så mycket bättre när man inte sitter hemma!

Ja...nä...ja nu sitter jag hemma i soffan och myser framför TV:n. Har en sådan där alldeles lagom och mysig träningsvärk nu, precis som jag hoppades! Känns att det gör nytta att träna. Förhoppningsvis försvinner isen snart så man kan börja jogga lite också.

Förstår fortfarande inte hur man lägger in videos, bilder och liknande i inlägget...Madde försökte tappert förklara det tidigare idag, men jag fattade noll då jag inte såg det framför mig. Ett senare projekt att ta tag i!

Plugget får nu sjunka in, färdigtränad för dagen, nyduschad, mätt och belåten...nu ska jag bara vara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0