Nytt, nytt, nytt!

Nytt år, ny månad och ständigt nya dagar. Dags att göra något nytt!
Cissi ska börja blogga! Ja okej då...jag har försökt tidigare...men nu är det på riktigt! Haha, jajemen!
Efter en faktiskt rätt tung höst ska det gå mot ljusare tider nu. Det har jag bestämt! Så...så blir det! Nytt!

Jag måste erkänna att året inleddes lite halvtaskigt, men det kan inte alltid gå bra. Kom tillbaka till Helsingborg i måndags och kände väl lite att livet var ganska segt och tråkigt. Men redan nu börjar det hela kännas lite lättare. Nu vänder vi på steken!

Jag och Madde gjorde en deal, eller pakt om man vill kalla det så, redan i höstas, att vi efter jul ska;
  • TRÄNA!!! Träna och hålla igång, så att vi till sommaren ska springa i sport-bh och shorts längs Gröningen och känna oss bekväma i det!
Ja, det var väl framför allt det jag ville poängtera, haha. Sen har vi lite andra planer och jag har mina egna små "nyårslöften". Syftet med dem är väl egentligen mer eller mindre att "vända på steken". Så nu ni!

Tackar även Madde för en fantastisk kväll! Middag på Haket och sen film hemma hos mig (tack bror för icefilms!). "Hanna Montana - The Movie" är faktiskt charmig och rent ut sagt rätt bra. Jag står för det!

Så, nu när som helst tänkte jag att det skulle vara dags att sova. Ladda upp för en ny dag imorgon! Tänk va, jag börjar känna av att det är ett nytt år och att vi går mot ljusare tider. Våren är faktiskt på väg, även om det är en bit kvar.

2011, jag är redo. NU KÖR VI!!



Kommentarer
Postat av: Madelaine

Härligt att läsa, vännen! Det är i år det börjar. Det är i år vi banar väg för våra drömmar!

2011-01-06 @ 23:23:19
Postat av: Snyggmatte

Du kan ju även inleda året med att förbättra din filmsmak. :D

2011-01-09 @ 21:45:51
Postat av: Snyggmatte

Du borde även inleda året med att förbättra din filmsmak! ;D

2011-01-09 @ 21:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0