Nedräkning...

Då börjar nedräkningen...på lördag är det tenta, söndag bär det av till Åre och när som helst nu kommer våren (?). Tentaplugget för psykologin går ändå hyfsat, så länge läraren ställer rätt frågor på tentan, haha. Då kommer det gå hur bra som helst! Jag kan mycket, men frågan är alltid om jag kan rätt. Det går nog bra! Har pluggat i helgen och suttit på Campus både igår och idag. Blir samma visa imorgon och resten av veckan. Känns ändå bra!

Jag har även hunnit med att träna ikväll! Blev pumpen och jag känner redan att jag orkar mer efter mitt lite för långa uppehåll. Känner mig så där alldeles lagom mör i kroppen och nu efter duschen väntar te och macka framför film i soffan. Ikväll går "Coyote Ugly" på TV. LÄNGESEN

Sen kan man ju alltid hoppas att våren är på väg, trots att jag vet att vi har några vintermånader kvar...men man kan ju alltid hoppas! Fick se en väldigt spännande video som brorsan länkade till mig under dagen. Ta en titt, helt sjukt! Något halt bara, haha! Shit alltså...

http://existenz.se/out.php?id=30437
(Vet inte hur man länkar in i inlägget än)

Nä, nu har filmen redan börjat och teet står snart och blir kallt! Hoppas i övrigt på lite mysig träningsvärk imorgon, så man vet att träningen gör nytta! Men inte sådan träningsvärk jag hade första pump-passet efter mitt för långa uppehåll...jag kunde ju på riktigt inte gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0