Laddar för tenta. Bring it on!

Så var det dags! Tentaskrivning idag! Upp till bevis! Det får bära eller brista! BRING IT ON!!! Jag är redo!

Oh, måste ju berätta flytet jag hade igår! Jag tänkte ju att jag skulle låna de två första böckerna vi behöver för nästa kurs för att kunna läsa i alla fall lite i Åre. Den boken jag mest ville åt hade de inte här i Helsingborg så jag skulle behöva åka ner till Lund för att kunna låna den, men jag ville ju inte åka ner för att någon annan skulle hinna låna den före. Så jag ringde biblioteket och förklarade läget, hon sa "Okej då, vi brukar inte göra sådana här tjänster, men jag får väl se det som dagens goda gärning. Den ligger här och väntar på dig". 50 minuter senare är jag framme och ska låna boken, då hon frågar efter lånekort och jag langar upp körkortet, för legitimation har alltid funkat på Campus bibliotek i Hbg. Nähä, det fick jag ju inte enligt bibliotikarien, men då hon insåg att jag åkt direkt från biblioteket i Helsingborg och då inte haft lånekortet med mig gick hon med på det ändå. "Har jag redan gjort ett undantag idag kan jag lika gärna göra ett till. Men kom ihåg lånekortet nästa gång." Mahahaha! Ibland ska man ha tur!!

Tillbaka i Helsingborg igen och jag och Madde tog en tur till Maxi för att ladda upp inför kvällen! Efter att ha tränat i gymmet lite senare åt vi middag hemma hos mig, med chokladkaka, vit chokladmousse och rårörda hallon till efterrätt! Mycket trevlig kväll!! Och gott blev det! Haha, vi åt nästan upp hela kakan!

Nu är det som sagt dags att skriva tenta!! Eller okej, klockan 14:00, men jag har inget att göra så jag tror jag börjar röra mig ner mot Lund. Strosa lite på stan och sen ta tåget ner för att möta upp Paulina och luncha med henne innan vi sätter oss och skriver. Det blir bra det här!

En bra låt som taggar en just nu är Katy Perrys "Firework". Lyssna på den!!




Det var allt för mig för nu. Tänk på mig och håll alla tummar ni kan! HEY HO, LET'S GO!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0