Keep climbing!

Kan ju börja med att säga: Jajemen, jag har träningsvärk i magen efter gympasset i tisdags! YES!!! Det tog hårt! Vansinnigt härlig känsla! Bara att fortsätta, blir gympass imorgon igen!

Igår var det sista obligatoriska övningen på denna kurs i psykologi. Rätt skönt faktiskt. Känns som läraren har jävlats med oss de senaste tre övningarna och bara dragit dit oss. Visst har det säkert hjälpt lite, men ändå. Och man vill ju inte gärna göra kompletteringar då de ska skrivas på 5-10 sidor (!!!!!!). Har inte riktigt varit samma proportioner på kompletteringar och det vi faktiskt gör på övningarna. Hur som helst, jag har gått på alla och nu är de slut! Bara fortsätta med tentaplugget lite till...

Efter övningen gick jag och Paulina i klassen och fikade och snackade ikapp. Hon har varit på Malaysia med familjen under jul och nyår så var längesen vi sågs. Vi hade jättetrevligt! Tyvärr tycker vi båda att det känns lite tungt i klassen, mest för att vi inte riktigt kommit in i den och att det är lite andra sorts människor. Man pratar och är trevliga på plats i skolan, men utöver det blir det inte mycket av. Jag tänker mig att jag kämpar på och blir det inte bättre kommer alla ändå att välja olika kurser till hösten, så man träffar nytt folk där. Men Paulina är inte lika övertygad och överväger nu att plugga samma program fast i Uppsala... Känns lite surt...först slutar Lina och flyttar tillbaka till Luleå och nu försvinner förmodligen Paulina...BITTERT!

Men vad gör man? Man fortsätter kämpa. Keep climbing!

Idag satt jag på Campus igen men kände lite att motivationen avtar nu...det jag kan kan jag ändå rätt bra! Så...får hoppas på rätt frågor på lördag! Nu har jag precis duschat efter ett tufft step-pass på SATS. AWESOME!! Nu kan jag slappna av med gott samvete. Mat står på listan och sen börjar handboll-VM!!! What up!!!

I övrigt, bara att kämpa på. Åre är bara runt hörnet och det kommer bli en väldigt bra paus!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0